我的伴娘住粉嶺圍,佢之前已經話要帶我哋一家同我爸爸媽媽去食一間法國式的私房菜。咁啱我又放假,想約同事嚟我家玩,點知個個係依段時間都唔係香港,又或者無回音,咁就答應伴娘話去試下食啦!

七點食到十點,共有七道不同的菜,好味就真的好味,不過就係咁“等”。因為佢只得一個廚師,所以一食完一道菜後,就要等好耐先有第二道菜。卓希都算係咁啦,佢成晚都肯坐係到,因為帶咗d玩具去玩。但係價錢就超貴,連我咁肯落錢去食的人都覺得貴,可以話係好好好好貴,不過伴娘堅持話要請,咁無法啦!下次唔該我想去hong kong mandarin hotel,我未試過嗰到的自助餐!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()