今天楊氏家族才出動去掃墓,其實都唔係去墳塲,而只係去道館。完咗之後,成十幾個人就去apm到飲茶,今日找位都算快。所以三個小朋友都好乖咁食點心同玩玩具〈梗係又係我做帶啦,因為其他兩個小朋友都唔使要玩具解悶,只有我家楊卓希要咋!!!!〉

之後我哋就返咗屋企 ,卓希要訓覺,咁我就出動去買嘢啦!!唉!!!我都唔想成日買嘢的,不過我家的頑皮仔連printer都可以整壞咗,而我下星期考試要補print 一些notes及考試要用的outline,係無辦法下只好又要去買嘢啦!!!

為咗唔想又俾卓希玩壞咗d嘢而覺心痛,我同卓希爸都決定今次要用d cheap 的嘢。就睇仲咗brothers的MFC-440CN,因為要起碼四合一,所以就揀咗依部。

我係到揀緊d咁cheap的機時,個sales都唔想幫我!唉!今日咁的服務態度,劉德華都話唔可以啦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()