我唔係一個明星迷,不過近來的報導真的很有趣。一個痴心的女仔,由大陸追劉德華嚟香港,都追咗成十幾年。好一個追求者Y!

我會係到諗,明星都係人啫,為何一些人會這樣的迷戀呢?青少年就話唔識啫,大人仲係咁?記得我讀書時期都好鐘意陳百強,一嚟係喺細姑姐的房到有佢的綠音帶,咪播嚟聽下。二嚟我又好鐘意唱歌,覺得陳百強把聲幾唔錯,佢d歌又幾勵志。但係我又未至於會追明星,只係會背哂個d歌詞。但係人慢慢的大,生活圈子擴闊咗後,專注力就唔係依樣嘢到。會係朋友啦、家人啦、情人等身上。

不過今次依個姐姐仔就真的有點兒過咗火位,佢成日都話要完成父親的遺願,但係我覺得佢為咗自己仲多過佢父親。如果佢覺得自己以前係已經做錯了的話,就唔好再追星啦!

或者我唔係一個講追適合的人選,但以上的都係有感而發!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()