近來上網睇食譜機會多咗,見到別人整馬豆糕,我又開始手癢。

記得第一次接觸馬豆糕係我中三時參加了家政科的課外活動,當時高班有一個師姐教我哋幾個整馬豆糕,我好鐘意痴住佢,因為佢毎樣勁似我親家姐,可惜佢唔係!

所以,由細到大一有時間我就會整馬豆糕,一嚟好味,二嚟有一種親切的感覺!

上網找一輪食譜,都無一個似我當年的食譜,所以都係靠我的記憶整,尤其是無一個食譜係用大菜,用大菜就唔使用咁多生粉,健康D!

先將馬豆煲林,我將佢中火煮20分鐘,然後焗佢到要用為止!

PhotoGrid_1380293739449.jpg    

然後就將4碗水煲滾之後落大菜,要將大菜煮到溶哂為止才可以,這步驟很重要!(落咗大菜後全程用中火)

PhotoGrid_1380293784359.jpg  

來個近照看看其他材料吧,砂糖、花奶、椰醬和生粉!

20130926_205441.jpg  

大菜全溶後,就放花奶,花奶也滾後就放椰醬。

20130926_211222.jpg  

全煲奶白色液體都滾咗後,就落砂糖,為何最後落?容易調味之餘,也不會容易燶!

加咗砂糖後,便加煮好的馬豆,全煲液體滾咗後,最最最就係落生粉溝水,因為之後會好“傑”,一見佢滾就要收火!

關火後就倒落模到,入雪櫃,第二日就有美味的馬豆糕啦!(今次重手落多咗馬豆添)

20130927_075210.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()