到底我去唔去正骨好呢?依個問題,我足足諗咗成個星期!

何謂正骨?

正骨:中醫指用推、拽、按、捺等手法治療骨折、脫臼等疾病。
正骨,為專科名,是診治損傷的專科,也是古代醫學 “ 十三科 ”之一,亦有稱為傷科或骨傷科的。其對象主要是外力作用所致的骨、關節和軟組織的損傷,但也包括同類原因引致的體內臟器損傷。

我睇咗三次針灸,真係見到自己D痛症少咗,但係點都好似仲有嘢KICK住咁,醫師話係因為我頸椎及腰椎移咗住,壓住D神經及血氣不通,針幾多都未必逹到理想效果,一定要正骨先得!

我真係驚的,尤其是隻佬羊係咁嚇我話會有好多後遺症,但又覺針灸醫師有道理,因為自都覺未通,就去試一試!針灸醫師話通常一般人只做一次,移番個位後某D動作唔好做就唔使做第二次!

咁,我今日就去咗海味街嗰頭,因為做正骨的係針灸師的師父,佢師父一個月先嚟香港一次,所以一定要就時間和地點!

輪到我時,佢叫我企係到放鬆,咁我見到海港個境好靚咁望多兩眼,點知佢拉拉吓我隻手一兩次波浪式一CHOCK,就整個博頭位,而嗰一CHOCK就有一陣輕微的麻痺感覺,原來是D血行番,通的感覺是有一陣麻痺的!到第二隻手時又係咁,只有一秒的痛!

然後就輪到條頸,佢叫我放隻耳仔係佢手上,點知一放佢動作超快地“拍、拍、拍!”,放鬆咗,又通咗!到另一邊時因我知一放到耳仔就郁手,所以笑個不停,到我預備好時佢又“拍、拍、拍”整好了!

最後輪到條腰,要爬係地面,佢郁吓我隻腳一CHOCK就整好一邊,然後就另一隻腳,但由於我有點兒緊張,要做兩次先CHOCK到!

成個正骨過程唔超過十分鐘!

 

黃昏時帶小朋友同MORMOR及MORFAR行水塘,我不知幾輕鬆,真好,感謝天父!

整完後,超正,我個頭終於可以檸到去右邊啦!以前成日檸唔到,連楂車CUT線都要好好好小心睇清楚右邊先得!我見其他人(其中一個舊同事),正骨完D血通番後會頭暈,我只是一分鐘內有滿天星豆,之後就無事,反而雙耳就好紅,因為D血行到了,行路都健步如飛!

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()