今天係長假期的最後一天,太陽伯伯先出嚟同我哋見見面。不過今日大多的時間都係屋企,因為我要預備考試麻!

今日卓希爸好識做,一早就帶咗卓希同芳ee去坪石公園,同嫲嫲及堂家姐一齊玩,卓希玩到謝哂。係回程的路上,已經訓咗係卓希爸的懷抱裏。

下午醒來後,堂家姐又嚟我哋屋企,一齊玩〈兩個小朋友〉,芍萱(堂家姐)好鐘意嚟我哋屋企玩,因為可以由廳玩到入房,又由房玩到出廳。卓希爸好好,買咗個蛋糕返嚟同我慶祝生日。

兩個小朋友一早就圍住張桌子要唱生歌,仲要吹candles,真的好好笑,又好得意!

跟著我就繼續溫書,兩個小朋友就由廳玩到入大人房,仲玩到上床添!好攪笑!話要玩訓覺,然後又要話夠鐘返學啦,咁樣落床走到大門口,有小朋友同小朋友玩時候,真的有好多創意!



晚上卓希爸請我哋一齊去咗意粉屋到食好嘢,好好味,尤其是那個帶子墨魚汁天使麵,連卓希爸咁難服事的人都話好味,就知道有一定的水準啦!

咁到底大咗一歲有乜感想?講真的,無乜,因為係我眼前就只係週未的考試。內心沒有很大的波動,不過回想自己的四分一人生,就真的要感謝神。如果唔係放我係嫲嫲到,就唔會有機會跟咗五叔五嬏,又唔會認咗佢哋做爸媽。更加唔會可以有機會去外國讀書,進修自己。所以人有時是不能只看現在和將來,也要回望以往及加以感謝!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()