close
今早返教會的途中,係一個暗角位俾police捉到我超速,又唔見咗$320啦!拿到車牌以嚟的第二次,兩次都係返教會的時候(趕住)。唉!當一個教訓,好彩唔使扣分!攪到我楂車返屋企時,腳仲有軟軟哋。

晚上仲“金”,老豆話要同我慶祝生日,一個星期前已經話要一大班人食飯,仲要就我家姐,因為佢有成三隻化骨龍係身邊,所以今餐飯要去到天水圍咁鬼遠。每次要我入新界,我都一定迷路的。去屯門都好少少,再入d就一定唔知東南西北的方向。好彩今次都係錯少少,如果唔係又唔知自己去咗邊啦!

今晚一定無得訓,因為明晚要考試,要開夜車。因為之前集中火力讀中國文化史,所以今次課程發展就真的無乜時間讀。依家開始讀通頂啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()