close
我昨晚原來係想溫通頂的,不過睇睇下d模擬試題,就明白多少少出題目的方向。所以去到半夜一點半時,都忍唔住要“上床”。所謂“上床”就係訓係卓希床邊的地下,因為新姐姐未到,陪卓希訓的工作就落我身上。但係就偏偏係我最需要休息的時候煩到我,卓希突然醒咗,又要找爸爸。咁咪三個人又一張床,點知卓希訓到打橫咁,我只好讓路走去佢房訓。有得訓得嚟都成兩點幾啦,到五點,又唔知邊到走咗隻蚊出嚟,咬到我cc下!整到我又起身走咗出廳到訓多陣就起身返工,個頭暈到不得了。

晚上的考試都算不過不失,所有的答案都好快咁找到,因為我之前落咗d功夫係notes到,為的就係考試時容易找到。最好笑的就係昨天個講師打電話嚟遂個鼓勵時,我順便問一問佢一些詞解的解釋係邊到,因為找不著,佢晚上覆我時就告知係輔讀嗰邊。點知又俾我惦仲咗,所以好快咁就答咗,同可以早少少走。唉!希望pass啦!

今日太攰啦,真的唔係好記得d題目,只有以下的記得!

目標模式及寫實模式的解釋。(返到屋企先知自己仲有d未答得哂,算啦!)
組織課程內容原則的其中四方面,及加以例子。
課程評鑑,常模參照、標準參照、進展性評鑑及總結性評鑑的詞解及例子!


大約記得係咁多,考試後落到樓的第一刻係好好好好想嘔,上到車都好想嘔。立刻手都無乜力楂車,只係好好好想slow down然後休息,所以我猜自己已經有些burn out啦,再唔休息就真的會病出來。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()