close

卓希由出世都係以咁的方式洗頭,不過由於佢慢慢大個,成個人都重哂,有時咁樣洗頭法佢會大喊、大叫、仲大扭計。

所以我好頭痛地要諗方法,點樣可以用另一個方法去洗頭呢?我又找了很多地方都找不到那些為兒童而設的洗頭帽,係baby-kingdom到見到有媽媽話照頭淋(佢個b同卓希一樣咁大,又係2月bb嚟的),所以我就不防一試。

又好似以前咁啦,我一要試新嘢的時候,芳ee又話卓希唔肯,又話卓希唔慣,多多意見。我現在學咗要堅持己見先,唔好俾卓希爸同芳ee的說話動搖到我,要試到真的唔得時,我才會轉方法。所以係兩個星期前,即是我放緊復活節假時,就同卓希開始洗頭係用照頭淋的方式。佢喊到擋豬咁,我都唔心軟,佢想走人,我關門,捉返佢返企缸到,要佢自己拿住條毛巾遮眼。佢一路喊就一路叫媽媽,媽媽,叫到我心都痛埋,但係如果我就咁就放棄的話,就會前功盡費,所以就硬住心腸繼續。

兩個星期後的今天,卓希真的進步得好快,喊都無再喊,自動波地坐下及遮住雙眼。有片為證!原來依個仔似足佢爸爸,係學新嘢方面係要人迫的,才能慢慢的接受新事物。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()