卓希的大伯娘今天要坐下午三時的飛機去泰國工幹,但係佢又約咗我哋去沙灘玩沙,因為佢好想同個女有多d的時間。為了咁,我哋今日無返教會,但係就去咗西貢的銀線灣。卓希同堂家姐都玩得好開心,堂妹仲細,怕沙同浪。我哋都玩到成下午二時才返到屋企,卓希仲好“林”咁訓咗,我以為可以快快咁買完餸返屋企,可以休息一陣。點知點知,d消防車嘈醒咗卓希,為了我兩可以再有少少的休息時間,我只好開bob the builder俾佢睇,然後我兩有十五分鐘的機會休息。

之後,kanris舉家嚟我哋到,目的只有一個,就係睇“示範單位”!哈哈哈!我就快要收返入場費啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()