時間過得真快,又係時候SAY GOODBYE!

早上十時正,我們便CHECK OUT,然後去三清洞到行街,依到係老公個堂妹,話好有特色的一條街,好多大店都整得好靚!

IMG_0333.JPG  

IMG_0334.JPG  

IMG_0335.JPG  

IMG_0345.JPG  

兩個小朋友肚餓,係街到見到著紅衫的旅遊大吏,便捉住他們說我們想吃韓式燒烤,有無好介紹,佢哋就介紹咗依家好好味又好鬼貴的店舖給我們!

IMG_0338.JPG  

IMG_0337.JPG  

IMG_0344.JPG  

IMG_0343.JPG  

IMG_0342.JPG  

IMG_0341.JPG  

IMG_0340.JPG  

以為唔夠食,但都飽!

然後我見原來街頭有間銀行可以做退稅手續,就去試試看,唔使到機場咁趕!點知,得兩個號碼係前面都等咗成半個小時,然後輪到我時成間銀行的人都唔識得退稅,我想C,快快走人,唔想再浪費我D時間!

我哋仲去咗食WAFFLE,真係趕趕趕,但好好玩,尤其無老公係到阻住我哋,玩乜都無人有意見!

之後返酒店,我又想試係LOTTE FITTI到退稅,點知輪到我時佢話只可以係UNDER樂天GLOBLE旗下的店舖單才可以退稅,真係麻煩,只好去機場一次過攪點!

我哋三人由LOTTE FITTI用咗五分鐘就急步行到返酒店,為咗要趕機場巴士!

好彩坐到三點的機場巴士,我哋晚上七點幾機,給咗UNTIE係機場到等,我原先都以為太早,點知,點知,首爾真係好塞車!我係車到訓醒都未到機場,由酒店到機場用咗兩小時的車程!然後仲要係機場到把UNTIE要我帶回港的東西入喼,跟住排好長好長的隊才CHECK IN到。UNTIE又要請我哋食飯先可以入閘,成七點先才得閘,跟住飛快去退稅,點知自動退稅機就退到,但樂天GLOBLE的隊把咗好多個蛇餅,放棄,因為我只得一張咁的單!

今日成日都行得急急腳,又急急咁去搵7號閘口要上機了,我從未試過起機前20分鐘才去到閘口,首爾是我的第一次!

係飛機到等起飛,我們仨又玩起自拍,真係好開心!

2014-06-30 19.38.05.jpg  

2014-06-30 19.41.12.jpg  

2014-06-30 19.41.35.jpg  

2014-06-30 19.42.02.jpg  

返到香港十點幾,係等行李等得耐,因為一次過幾班機到香港,返到屋企都成十二點,好開心,希望可以同小朋友去多幾次(首爾)旅行!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()