close

今日係大日子,因為要同HOTEL 63 SAY GOODBYE啦,佢個冷氣忍受到我幾辛苦,兩晚都熱到醒咗,真係難頂!

一早起身,又嚟個好味的早餐先!跟著就去行唔使一分鐘就到的SUNDAY MARKET,又係唔係好想買嘢囉!但係我哋搵到少許手信,又走咗入去導遊介紹嗰間買手信有八五折的手信店,我哋又發揮SHOPPING的本質,買手信LUR!(原來好多都係公價,所以有依個八五折真係好鬼抵)

之後就返酒店,訂咗兩駕的士,去SHANGRI LA TANJAN SPA AND RESORT,真係大到無得頂,但係佢裏面D食物就...................

係酒店到食個LUNCH BUFFET(因為諗唔到食乜嘢好),我係咁食沙律,好熱呀!

之後小朋友去泳池游水,玩得好開心!

IMG_0567.JPG  IMG_0569.JPG IMG_0570.JPG IMG_0572.JPG IMG_0573.JPG IMG_0574.JPG IMG_0575.JPG IMG_0576.JPG IMG_0577.JPG IMG_0578.JPG IMG_0579.JPG IMG_0580.JPG IMG_0581.JPG IMG_0582.JPG IMG_0583.JPG  

酒店大堂

IMG_0585.JPG IMG_0586.JPG IMG_0588.JPG IMG_0589.JPG IMG_0590.JPG IMG_0591.JPG IMG_0595.JPG  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()