我生平第一次的大買賣就係今日呀,以前係家族店舖到幫忙就唔算啦,因為d錢都唔係自己落袋,但係今次係我自己的。

話說我要賣走個舊的seteye3 ip cam,問過朋友要唔要,但係佢哋的公司block咗d port,所以會得物無所用。咁我就學人自己上網去yahoo到拍賣,我一見到其他的ip cam咁平都以為自己嗰個一定賣唔出。點知昨晚臨訓前,有一個人透過yahoo e-mail給我話平一百得唔得!嘩!我幾開心呀,因為我個ip cam 係開價最貴的,成$1500(買回來時係$2230),佢話平一百,即是$1400。其實當時已經有一個baby kingdom的媽媽同我傾緊,我仲要send 相給她看。當初係baby kingdom的二手巿埸拍賣我係放$1000,諗住大家都係想睇住個小朋友。點知依個yahoo的黃先生出的價合乎我心意,而且baby kingdom的媽媽又未落實係咪真的買,所以就決定俾yahoo的黃先生。

今晚唔使方奶奶到食飯,所以就可以約yahoo的黃先生係九龍灣地鐵站到交收,完成後,我好有成功感。由上網拍賣到真的賣出都唔夠24小時,勁快!

其實我都有擔心,因為依隻seteye3真唔係咁容易控制(同d-link比較),又唔知要配合乜嘢的router先可以行得好d(起碼一定唔係d-link先)。同yahoo黃先生傾的時候,就知道原來佢已經有一部seteye3,係想要多一部,所以佢用開的話我就放心好多。因為我最怕係別人控制得唔好時,就賴係我的ip cam唔好的話,那我的誠信就唔好啦!所以今次真的好開心!好成功!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()