close
都唔知卓希係點樣行路的,所有的鞋都係鞋頭爛先,跟本唔可以留給別人!

我有一張荷里活廣埸的coupon,係任何的體育用品店買東西可以平$50,所以就趁依個機會,同卓希入多一對波鞋(佢成日係咁跑麻)。去到店舖,卓希點都唔肯揀,轉個問題問佢,邊對波鞋好睇,佢點都係指自己著緊個對係j-shopper到訂的爛鞋!


咁就只好我哋大人嚟揀,要買大少少的size,咁佢遲d都可以著到!就adidas啦!仲係已經特價貨,用渣呀信用咭有九五折,然後再扣$50,成為$110!已經好平啦,我哋見到有d仲貴,原價都成三百幾大元!我幫卓希訂依對波鞋仔都只係一百大元咋!

唉!仔呀仔!唔該行路拎高d d腳啦!肉痛c我啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()