今日收到agent的電話,話新姐姐會係下星期三或星期五到香港。我個心就梗係開心啦,不過另一方面又會擔心,因為怕自己教唔點佢。

始終,佢嚟到的時候,係我返工的日子,仲係預備夏令營,忙到抽筋的日子。雖然芳ee丘會跟到五月尾,但係我怕芳ee的壞手勢教壞新姐姐。不過都無得怕啦,鬼叫自己無本事有時間教她!卓希爸話如果芳ee跟到五月尾都唔點的話,就連六月都要佢跟埋,七月我哋就放假,可以跟緊d。

唉!我的寶貝仔呀,我好怕佢唔識應呢!今晚係床邊陪佢訓的時候,就已經係咁同佢講新姐姐就快嚟,又話叫佢要聽話。佢又好似懂懂哋咁,真的好好笑!

其實我都有唔捨得芳ee的,不過最衰佢唔過夜,卓希晚上訓得又麻煩過人,如果唔係有番d私人的空間不知幾好。另一方面,卓希由出世到依家都係同我訓,下星期開始就要同我分開訓,我自己先有唔習慣的地方。算啦!大人同細路都要識應一下!

今日下午,淑金嚟探我哋,仲同卓希及我出外shopping。佢係我哋到幫手湊咗卓希四小時都唔夠,就已經話好攰,笑到我肚都痛。只係四小時啫,就已經頂唔順,咁我哋由卓希出世到現在,二十四小時咁跟著佢,咪要倒下???不過卓希真的有無比的精力,今日分別訓咗兩次,一次半小時,另一次二十分鐘,咁就已經义完電,又可以再玩過!對著佢都咪話唔攰!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()