我今日連續拿到兩粒種籽,仲係喺小咪咪的網到!(多謝哂)

話說我今晚上吉媽的網,想八下佢去五月天的演唱會情況同小吉無咗媽媽係身邊的情形時,見到小咪的blog pet去咗吉媽到行街街,咁我就手多多咁click咗入去,一去到後,見到第一個blog pet係用咗好難找到的冬菇做背景,見到係中間有一粒菇自己係到,咁放隻mouse去睇睇,點知就出咗個“!”,即是係種籽嚟的,嘩!我好開心呀,因為平時個D種籽都係吉媽幫我忙找到的,我自己只係找到一至兩粒!(我見到係blog pet的買賣到,有人都放依隻種籽出嚟,但係就要成幾千分,我何來有幾千分呀?)




跟著又多多手咁按“重新整理”,又俾我見到其中一種blog pet到有白色的種籽,我以為已經有的時候係拿唔到的,原來都一樣可以拿到的,開心!開心!好開心!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()