話說昨天經過marks & spencer,記得係bk見過有媽媽話嗰到有bob the builder的底褲仔,咪入去睇下囉!點知一睇,卓希就勁鐘意,見到佢咁鐘意,我就靈機一觸,話媽媽買俾你都得,不過唔可以係褲仔到大大,會整dirty咗bob同d車車的。其實我見到個價錢又唔想買,七條褲仔要成$16x,不過見到卓希擋係寶咁攬住,就算啦!(得閒要同卓希爸claim返錢)

昨天晚上姐姐就已經幫佢洗哂所有的褲仔,今日預備著啦,早上我預備外出時,卓希突然話:「大大!」我同姐姐就拿拿聲咁帶佢入洗手間,見到仲未痾到係褲仔都就快快“的”佢座廁所板。我心想,又會好快落返嚟話無呀!點知係我睇緊報紙時(姐姐陪佢,廁所迫唔落埋我!)我就聽到“dump”一聲,卓希成功地係廁所痾到佢第一次的大大,我開心到飛超,立即獎佢一輪車仔(好耐之前換咗放係屋企的)。

成功啦!就快戒片成功啦!哈哈哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()