close
卓希昨天返開心荳芽組所做的手工, 今日就用嚟送俾卓希爸, 做爸爸的梗係開心到不得了啦!!!!


下午,等卓希訓醒晏覺後,諗住同爺爺一齊去西貢飲下咖啡,但係爺爺老啦,唔係好願去。所以我哋一家人自己去西貢,等卓希可以係一個空曠的地方踩單車,因為我哋屋企樓下無乜大的地方,週圍都係馬路,又無平台,所以去西貢就最好!


晚上morfar來我們家食飯,所以我係下午卓希訓覺的時候,就整了一個cheese cake,係我自己改良過的cheese cake。今次係整lemon cheese cake,仲係用oreo做餅底,好好味!我整過blueberry cheese cake、 strawberry cheese cake,同埋今次的lemon cheese cake,我都係最鐘意今次的lemon cheese cake!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()