近來係屋企的時間少咗,對著卓希的時間相對地也少了,所以好珍惜每一段可以係一齊的時間。前陣子,天氣太熱,卓希一日都會洗幾次澡,尤其是佢同卓希爸一齊。
近來連我也和卓希一齊洗澡,相信這是最好而又正面的性教育方法,
佢初初都會對我的身體感興趣,會睇下自己的"奶奶"又會對比我的"奶奶"。然後我們又會互相幫助的洗背部,當洗到"姑姑"時,佢又會好奇咁睇下自己又睇下我,真的超攪笑。

不過近來卓希鐘意玩水,尤其是用杯盛滿水後向著我係咁淋,我都好enjoy依段時間,真的,母子間要多溝通,而這個溝通也許是一些身體上的接觸。

蝦綠事件:
今天的開心荳芽組本應改咗去石硤尾幼兒學校, 但係我居然唔記得,仲帶卓希走番去大坑東幼稚園,當時心仲諗,今日咁好可以泊到錶位。點知同卓希及tunt姐姐走咗上四樓後,先記起,去到開心荳芽組仲俾d媽媽笑到我面黃。我真的大頭蝦。

不過我近來真的傻傻地,有d思想同身體不協調的情況出玩,或者我都要請卓希的契媽幫我做下些小肌訓練。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()