話咁快,我的黃色同藍色blogpet就已經1020的成長度,係可以換新的blogpet,不過我唔係好捨得,但係又想有新的,所以就要忍痛同佢哋say goodbye啦!最唔捨得就係黃色嚟隻!先先佢會出現,然後有封信給我!


係封信到我都唔知講乜嘢,不過一路寫的時候,就一路有返佢以前個d成長的樣,好回味!(有無人識日文,話我知佢講乜?)


跟著就係傷感的時候,佢同我say goodbye!


然後就走咗入去個紫色大菇裏面!



跟著就係藍色個隻blog pet!(我唔夠快手,只係cap到封信!)


然後就入個大菇,仲要一路行,就跌咗一次,又對著我喊,睇到我心都痛哂!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()