今日好攰呀,雙手攰到不得了,都有少少唔想寫日記!一早起身,早上我就同卓希去咗昇悅居,去柏謙屋企玩,同係佢個club house到游水。我哋係第一次去柏謙屋企,嘩!佢d玩具多到不得了,如果卓希有咁多玩具的話,我一定會,所以卓希係人哋屋企到倒玩具倒得好開心。但係依隻豬仔又會識得係人哋屋企到執玩具!睇到我眼都

跟著就落去佢哋個club house到游水,好好玩!卓希坐著佢的船,係咁點我去依到又去嗰到。點知後來佢唔要佢的船要我雙手抱佢著佢係咁游,嘩!雖然有水力係咁浮,但係卓希的重量都唔少嘢,我雙手成晚都攰到唔不得了。

唉!人哋的club house就真係好玩,點都好過我哋樓下個bb泳池,真的好像一個水氹咋!人哋個泳池仲按摩功能,我諗我成佃人都唔會有咁的機會住到咁大型的屋苑,因為卓希爸要癡住砰石村!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()