close
今日唯一的節目, 就係陪卓希的堂家姐一家去飲茶. 事緣今天是芍萱三歲生日.記得三年前, 我哋大家都好期待芍萱的來臨, 係楊家的家族內, 佢係第一個孫, 個個都好緊張.
我仲記得, 當時一早, 我哋就收到嫲嫲的電話, 話大嫂入咗醫院, 生咗啦!!!佢好緊張咁仲話要立刻去醫院到探去, 咁我哋一行五個人(爺爺, 嫲嫲, 澳洲E媽, 卓希爸及我)就浩浩蕩蕩的搭地鐵去絧纙灣探大嫂. 見到佢無哂氣, 訓係張床到的樣, 就令我有少少怕(當時我已經有咗十個星期), 原來佢後來要開刀, 所以傷口痛, 又唔可以飲水. 見到咁, 我同自己講, 有幾辛苦都要自己生, 開刀好痛的.

芍萱咁就三歲啦, 今年九月仲開始讀幼稚園(培正), 真的希望佢快快樂樂的成長!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()