今日一早,就去咗九龍東的入境處,幫卓希整回港證(係用嚟申請回鄉證的),及申請香港passport(其實卓希有歐盟passport,我哋只係想佢有身份證,出入境都方便d,但係佢咁細個,唔可以只係申請身份證,但係如果申請passport的話,就可以申請埋身份證,真復雜!)
跟著就join卓希爸去旺角,目的係要去旅行社到俾埋尾數!不過我哋早咗去到,咁就走咗上去教協到睇下嘢,又買咗少少嘢!

下午返到屋企後,我就同卓希大昏迷,一齊訓咗成兩個幾小時,唔叫卓希佢都唔肯起身!(我都係用乳酪引佢起身咋!)然後就留係屋企,依家卓希星期六唔使返playgroup,好似無咗目的咁,好想找些東西給他學,但係暑假都就快完,我諗要報名的話,太遲啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()