今日有兩位小客人,佢哋都係跟父母嚟我哋屋企探卓希。一個係住第一座,得三個半月的晴晴,一個係透過吉媽所認識的kanris一家(即是快八個月大的小boo bee)。卓希對d細的bb仔好有興趣,訓醒晏覺後,我話佢知會有bb嚟,問佢會唔會同佢哋分享玩具?佢話:「佢哋唔識玩具!!!」(我心諗,你唔想俾人玩咋掛!!!), 點知跟著佢講:「我教佢哋玩玩具!!!」

嘩!一聽到咁, 我開心到不得了,原來佢開始學識同人分享啦,唔知係咪上多咗開心荳芽組,又或者同堂家姐玩多咗,佢真係識得同人分時段嚟玩玩具‧佢今日又好大方地借玩具俾小朋友玩,有明顯的進步。

好次今晚去爺爺到食飯,又見到堂家姐,卓希都識得同家姐分享玩具,無爭嘢玩,仲識得輪流玩玩具。 走時,我同卓希爸都有留意到,其實佢哋兩個的感情真的係不錯。而且堂家姐又唔捨得卓希走,卓希又想堂家姐一齊返屋企。唉!小朋友真的會在不經不覺中建立感情。

過我都預咗第時卓希返學後,會收到學校好多電話,投訴佢係“爭嘢玩”,“打人”,“無規則”等。

唉!!我依個仔!教到我氣咳!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()