今早我四點四十五分已經起身,先先自行梳洗,跟著叫卓希爸起身。然後tun姐姐就起身,幫卓希整裝待發。Book咗的的士司機好準時,五點十分已經打電話嚟話五分鐘後到,不過我都都係要到約定的五點三十分才落到樓!

 
六點十五分就到達機場,相約一齊去旅行的豆b一家那時才出門口(唔怕,佢哋住得近,青衣咋麻!)不過我哋都自行check in先,然後去super sandwich到食早餐!
 
早幾天已聽聞OX的機好多缺點,仲好差添!但係今日班OX 219又唔係我預期中咁差,delay咗半小時、洗手間dirty、只得三文治等!我都有心理準備,所以唔係太太太太太差!
 
去到機場,就見到我哋的名牌被人高舉,跟著就上咗架舊舊哋的mini bus。終於都到我哋的酒店,Laguna Holiday Club,好過我想像中的好。




 
然後肚餓,就去了近近哋的類似laguna的shopping centre到食午飯。
 
我哋都決定去down town到走一轉,所以就book咗貴貴的車,但係原來真係無乜嘢好睇的!晚飯在ZEN攪惦,豆b有咳嗽,所以我哋一家自行去咗swensens到食雪糕!好味好味!


arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()