close
今天下午去了東區醫院,去睇耳鼻喉專科,因為有了這個小b以後,個鼻真的好唔舒服,成日好似唔夠氣咁!

一去到,醫生話我的私家醫生話我有鼻“式”肉,吓?封信係我到好耐,不過d醫學terms我唔識,所以唔知原來佢話我好似有鼻“式”肉。醫生就咁睇,佢話又唔似,後來要用內規鏡去睇個鼻,但係為咗個bb,唔可以落麻醉藥。嘩!痛到我c,好彩,醫生話我無事,只係懷孕時個鼻漲大咗好多,要我噴藥。

之前係私家到係用開(輔舒良),醫生話都ok,不過俾我試下另一隻,自己去比較下邊隻好d,就係卓希都係用依隻咋!仲要食piriton,好眼訓,希望明天知醒起身啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()