今早我同卓希爸預備返工時,卓希仔唔俾我哋返工,佢今日主力係要拉住心軟的媽媽(因為佢好少lur我的,而今早係咁癡住我,做媽媽的實心甜!)但係為咗可以出得門口返工,咁點算呢?卓希話要睇bambi,咁就開俾佢睇啦,點知一開始就係個森林黑哂,佢次次睇到依度又會扮驚。咁做亞媽的我只好陪一陪佢,想以為可以走得到時,佢又喊。我只好答應佢晚上媽媽放學回家後帶火車頭給他!

事緣昨天在惠x,見到一輪無名的火車頭,卓希好想要,但我話佢唔聽我話,所以唔肯買,不過係找數時,我又偷偷的買咗,係想有機會可以攞出嚟獎佢的。咁我晚上放學後回家(正確嚟講係中途休息便回家,因為我有好好的講師),卓希本來已合上眼睛,但他一聽到我開門聲,便坐起身,話媽媽返嚟,有火車頭。又會有咁好記性的,平時叫佢乖乖的又唔記住,火車頭又咁記得!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()