今早醒的時候,喉嚨好像火燒一樣的痛,而且係完完全全地無哂聲!

咁無得再拖,要去睇醫生,送完卓希返學之後,就去了樓下的洪醫生到,佢都話係卓希傳染咗給我,係感冒!仲有就係條氣管又開始有聲,hehe haha咁的聲,但係我又唔想吸vantaline,好怕佢對我的副作用。我問醫生,自從有了這個b之後,真的食咗好多藥(piriton),會唔會對個b有影響的?醫生話無乜影響,全部都係好輕的藥,對bb無事的,咁我都放心!(不過我今日把聲真的很嚇人!)

雖然醫生有兩日假給我,但係有個卓希豬係屋企的話,真的無得休息!好彩下午佢睡覺時,我又立即去自己張床到訓,大大話話都有一小時的時間,好過無啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()