close
一直都想寫點東西關於我的blog pet,自從佢改咗版之後,我都未認真去學點樣玩,一來太多日文啦(我係中國人嚟的麻,點鬼識日文啫!), 二來懶。(最重要依樣)


依家的blog pet 係要我去餵佢食蜜瓜先可以有更多的增長度(←超煩!),好似我咁,成幾個月都無login到的時候,又點會餵到佢食呢???睇完吉媽的日記後,昨天終於"的"起個心,入去look 一look,好彩入一入去咋,如果唔係我三隻blog pet 就會吐血身亡,餵下佢哋食蜜瓜又幾得意的,不過自己真的無乜時間。唔知自己會堅持到幾時呢???
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()