今日返教會,到主日學時候,卓希又上咗二樓同姐姐們一齊,今日師母都帶埋啟言來,初初卓希都係同啟言坐,不過佢真的好想癡住可言,所以到最後都係要同可言坐佢先坐定少少。

下午我哋一定食完午飯回家後,卓希係咁扭佢爸爸,我叫卓希爸咪鬼理佢,但係就唔同我合作,又話我無準則,又話乜嘢人人都要聽我支簫,我唔係咁意思,係大家一定要合作,咁樣先可以教好個仔。佢係街到扭(係我哋屋企的大堂),咪唔好理佢,有lift的話,佢自然會跟著嚟啦!成日個仔扭少少就緊張到c,又係咁抱住週屋行,我真的比佢哋兩個激c。

卓希同我兩個一起相處的話,真的係無問題的。話說今晚卓希爸要去“砍”,得我兩係屋企,本來逢星期日都要去奶奶到食飯,不過堂家姐發燒,老爺落order話唔好返去食,怕小朋友之間會互相傳染。都好,我仲有少少擔心點樣一個人帶卓希過去,因為係無車搭的,只可以行十五分鐘過去,隻豬仔近來又唔肯自己行,成日要抱,行咁耐,我點抱得點?

咁我就自己同卓希係屋企,食完粉粉之後,同佢洗澡,一叫佢起身上水,佢就用問我的話氣話:「奶奶」,即是話係咪上水後食奶奶,我話未夠鐘,點知佢就唔肯上水,咁凍的天氣點可以唔上水。我就用今早係教會開的那包甘大支,拿出兩支來引他,九鈔九立即上水。仲好乖咁俾我搽lotion同穿衣服,完全無平時佢同芳ee的扭計法。

然後我本來想開音樂給他,但係卓希爸正在錄影,所以只好開電視給他看,點知又俾我哋睇到亞視講域多利監獄,真的好好睇,我一路摺衣服,卓希一路玩玩具,大家時不時又望下電視。跟著我又同卓希玩咗一陣就開奶給他,完全合作地上床飲奶,不過在開奶時有少少的插曲,卓希係咁搬佢的車仔上床,佢知道我俾咗奶佢後係唔准落床的,佢不斷的來回幾次係咁搬,真的好好笑!

飲完奶之後,佢就好乖咁係床到玩車仔,仲將佢哋排哂隊添!到我要熄咗燈之後,佢無嘢玩就嚟玩我,我話要錫一啖,佢錫錫吓就一口咁咬住我個下唇,痛到我不得了,但係又唔可以表現出好痛,因為佢會係咁追住我嚟咬的。佢終於放過我時,我用被遮住面係到又痛又笑,俾佢發現。係咁係我成手啦、面啦、被啦,係咁要咬,我避得快。跟著就同佢講,媽媽好眼訓,要訓啦,佢又真的會stop。當我聽到洗衣機停咗後,我就同佢講:「媽媽要去掠衫,掠完衫就噃嚟同你訓。」佢就好乖咁自己訓係床到,無落過床,of course我無返返去,佢就係咁自己訓著咗。

所以話,小朋友係要教的,錫係一回事,你可以表逹你錫佢,但係大人都要堅持著規則,小朋友好容易適應的,只要大人忍多一至兩個星期,就會舒服一世!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()