今日係心光的家長日,我哋老師們可以係電腦到睇到booking,真的好先進,唔係走嚟走去。今次我都見了兩位家長,無乜特別,不過個心就係掛住卓希爸同個仔。
今日我仲油咗灰水(化妝)先返學,真的是最簡單個隻,本來也影咗相,但係嗰個話自己好強的攝影組組長楊sir就影得一張都唔靚,所以就唔post上嚟。其實人老咗都要有時油吓灰水的,不過就要多十五分鐘,係一個咁忙的早上用多十五分鐘嚟油灰水係根本無可能的。
之前已經同卓希爸講好我唔去奶奶到食飯,放咗學之後,車卓希契媽回家,同車馮老師去德福,我本來係想去德福買麵包同睇ceu的衫,但係無哂車位,咁就諗住返屋企預備卓希洗澡的用具啦!好心咁打個電話給卓希爸,點知就聽到卓希唔肯食粥同要指定卓希爸餵食,咁我又知個仔係到扭同玩d大人。唯有急急腳咁又去奶奶家,同埋我之前叫卓希爸唔使拎飯給我,不過我諗都係過唔到老爺奶奶個關,如期佢要拎,咁不如我過去啦!去到卓希爸正在被佢的家人評擊佢縱個仔。好Y!唔係我講都有人話佢,早知我唔過去,等佢學吓嘢啦!哈哈哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()