一個重新的人

今天是羅家鴻,我的學生洗禮日。很開心,想著由佢細細個已經教他,直至到佢中學時期的反叛期,真的看著他成長。也為他而高興!
    
 
今天我的心情真的是麻麻,咪又係為了小卓希,他很霸道,又唔聽話,一唔合佢意的話就係咁扭計。今晚返佢爺爺嫲嫲到食飯,扭到飛起,爺爺嫲嫲想救他,但我唔准,大家一致唔理佢,佢就係咁追著我要我抱,咁我要佢講對唔住先,佢初初唔肯,後來先肯做,我便守諾言的抱他。返到屋企,佢又扭過,連平時最喜歡的洗澡都係咁咸,咸到洗完澡都係咁咸,跟著咪又係嘔啦!今晚已經無點樣食嘢啦,仲將所有的嘢嘔哂出嚟!連佢最鐘意的奶奶都唔要,算數,唔要就算,我唔會求他的。
 
所以令到我係到諗,我繼續返工,繼續讀書是不是一個錯的選擇呢?因為如果照正常的返bu時間,我係會成日都唔見個仔,返到屋企佢已經訓咗。所謂三歲定八十,如果依家唔教的話,我怕他將來會行差踏錯。又唔可以指意芳ee同卓希爸,因為佢哋兩個都太縱卓希了,我是否做錯呢?
 
天父,請賜我力量及教我點做!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()