由星期五開始就忙到不得了,先是芳ee請假去睇醫生,我就一個人湊卓希。隻豬仔同我一齊時都算幾正常,早上一早起身後玩一陣,九點上床玩,我就所謂的陪他在床上,點知係我訓先,到時醒時就發現佢訓係我雙腳到,可愛到不得了!
 
不過可愛之後就係咁扭,佢訓咗後,我就係咁做家務,預備好哂佢的魚片粥,等佢起身就有得食,十一點到起身,食完粥都好正常,但係之後我要預備同佢出街之前要換片之時,佢就唔准我同佢除褲,又唔准換片,我一於唔理,係咁換,佢就係咁咸。我換完之後都無啋佢,今次佢知c啦,因為得我一個同佢係屋企,佢就係咁一咯咸住咁跟著我,我又一路唔理佢,所以佢又咸到嘔番粥出嚟,佢見到自己又做錯事後就走開咗。唉!鬼咩!平時佢一咸的話芳ee同卓希爸就第一 時間去幫佢,又滿足佢,我唔會的,咪由得佢咸,就算嘔都由得佢,佢肚餓自然會要餅食,無問題的。
 
之後我哋去咗屯門我個妹到,家姐生咗孖胎係醫院,佢幫家姐湊住傲熙,卓希初初都係咁咸,但我哋所有人都唔理佢,佢見無癮就只好走去同傲熙玩,真的平時俾人縱慣。
 
星期五晚原來好攰,好唔想返學,但想下星期要交功課,也許講師會流一些口風習樣去做,點知好彩我有返,佢成份功課由頭講到尾!返到屋企,我諗諗吓都係要做埋功課先,怕第二日先做,自己會忘記哂佢講的嘢,所以一做就做到凌晨兩點。當時只差總結、目錄同參考資料未做。
 
星期六早上,卓希一如以往的倒塔咁早起身,攰到我cc吓。又要帶佢去playgroup,之後我哋仲一齊去飲茶,佢依家食嘢係見到乜嘢係佢前面的話,就會用佢的spoon去拿,所以佢成碗都係食物,依個仔真的有點兒自私,唔識同人分享。
 
下午嫲嫲帶堂家姐來我們家玩,兩個子朋友乜嘢都要搶一餐飽的,等嫲嫲他們走了之後,我哋去了apm,因為我係ceu的vip,佢有vip的特價日,想去入少少貨,主要係想返工有些好睇少少的衫,不過就失望而回,所有有我size的,都是casul look,可以著得返工的都無哂我的size,佢只係做了一天的vip特價日已經無哂我的size,有無攪錯,所以只得一件戰利品。
 
晚上等卓希訓了之後,我又開始做功課,一直做到十二點半,所有嘢都做好哂,只差較對,不過我太攰啦,所以唔做住!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()