唉!攰到c!
今早一早就要出門去開會,出門時卓希扭計。
開完會後返到心光,就係咁做一輪,做到傻,到四點時,我哋同it人一齊farewell家樂,佢要走啦!我哋都唔捨得佢,佢真的好好人,但係真的係心光無乜發展的空間,出去見吓世面係好的。
崇拜完之後,我就趕著帶恩福團的其中一組去石澳,先先要去一轉\杏眼村買M記,然後才去石澳,又玩,又食,又傾計!
等佢哋返哂心光後,我真的好攰,仲要渣車返屋企。做完十四個鐘頭嘢,真的好唔想渣車,不過依個係最快返到屋企的方法!不過今晚我落車時,發現架車已經走到七萬啦!想當初架車由七千俾我開到依家成七萬,真的辛苦它了!
好嘢!因為今天做了十四個鐘,明天可以補假!不過芳ee又請咗假,我要自己一個人帶著卓希,大挑戰!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()