今天攰到c,d眼直頭唔想張開咁樣,卓希五點幾醒咗,又要訓我個位,跟著係咁指房門口,我猜他要奶奶,但我真的無力,用個背部對著佢,佢就係咁咸,咁樣卓希爸先醒,抱住佢一陣就訓番。所以話,個仔半夜就只係會蝦我一個,因為我醒訓!
早上趕哂所有課堂後,下午便去銅鑼灣睇皮膚科醫生,因為之前我post咗出嚟有關我的腳指甲後,有媽媽告知我一定係有灰甲,叫我快些去睇醫生。咁我今天便去見醫生,佢話我唔係有「癬」,而係有真菌的「灰甲」。又話因為我生了小朋友之後,好可能身體比較弱咗,所以就容易俾d真菌入侵,不過都係輕微的,只要搽藥膏便可!咁我都安心些,希望快d好番啦!多謝孖b媽告知!
 
晚上返屋企之前就去了新屋到睇睇,因為明晚要返學,星期四晚又要工作,星期五晚又要返學,所以咪今晚去睇睇,只是鋪了電線,原來很簡單的,只是在地下弄一條路軌,跟著就咁放d電線落去再鋪返英泥!
 
卓希房的電制
 
返到屋企,預備同卓希一齊整蛋糕,因為明天要開學生輔導組,好似個個同事次次都有些貢獻,但我就未試過,所以咪橫惦都係,就齊蛋糕啦,都好,免得自己生手!卓希係咁玩我的用具,佢唔扭的話都算,但係今晚就真的扭好多,那是因為他食了藥,很睏。但我都無放過佢,佢扭計便捉他入房,只得我同佢時佢會冷靜下來,但一出到廳見到兩個靠山時,又會!佢今晚食飯都好naughty,卓希爸好惡咁望住佢時,佢居然會知,仲識得用眼咁“射利眼”望返卓希爸。所以事後我都同卓希爸話,唔好以為個仔細,乜都唔識,其實佢乜都知又乜都識,只係佢扮傻!
 
不過今晚都有見樹,就係整了蛋糕,希望入得口啦!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()