發火的原因唔係因為卓希爸,又唔係因為卓希,今次又破天荒哋唔係芳ee,而係我個blog。
 
免費blog的罪狀:
  1. 話說初初我開blog時係用yahoo的,然後如果別人要留言的話,一定要開一個account,然後登入咗先可以留言。我覺得好麻煩,咁就開多個msn的spaces,但係依家msn一樣要入account先可以留到言,煩c人,令留言的人無哂私隱!
  2. 但係依d唔使錢的blog就唔可以返轉頭嗰d未寫的日記補寫番。所以日日都要係咁追著d時間寫日記,我試過有一次夜返屋企,寫得日記嚟只差兩分鐘就十二點,如果萬一打慢d,就差過咗個日而當係第二日啦!
  3. 就算個人攰到c,都要上個blog到霸住個位,點都要開電腦,令到本來開開心心寫嘢的雅興變為和時間競賽的壓力。
  4. 係spaces到,又唔可以靠佢個相簿到貼相,一定要係yahoo到copy上去,近幾日d相係咁x,都唔知做乜鬼,改完又係咁,令到我好無心機。我大多用spaces為主,因為佢的function多過yahoo,但係又慢又唔貼得相!
  5. spaces同yahoo都唔可以直接把一些短片嶔入去個blog到,又只可以攞條link,只得xanga有嶔入的function。
  6. xanga又太花,有好多廣告都fix死哂,你跟本唔可以變走佢!嵌入

我好想找一個blog,無以上的煩惱,睇過yahoo、xanga、同spaces,都係咁麻煩。之前因為有學生睇了我的blog後係咁週圍講,所以我已經好想搬blog,但一直都未找到合適的。這個問題又何時了呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()