close
今晚個同事嚟我屋企幫我set個ip cam同部電腦,只係差少少咋,不過都係未得。但係我已經好多謝依位同事,佢攰到c都嚟幫我!
 
在此,嚴重聲明給我的學生,睇完我的私人blog後唔准周圍去同人講,我唔知你哋點會有我的blog address,但係睇完然後去同當時人講係一種不道德的行為,下次俾我知道的話我一定會話鬼的。未問過我又睇我d嘢已經好唔啱,仲周圍講,完全唔能接受。再係咁我會下封殺令,唔俾某d人上嚟睇我哋一家的生活趣事。仲有,就係未問過我唔准係我的blog到copy and paste,要專重知識產權及我的創作能力。我講真的,再係咁我就會一係搬blog,一係封鎖個blog,只係俾自己的好朋友睇。唔好迫我行依步,我真的好唔明點會有我的e-mail同blog address,有都算,但係就唔可以咁煩住我!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()