close
話說我個同事JJ星期五幫我買咗個IP CAM,本來約好星期天(即是昨天)到我家幫我裝的。由星期五到星期日我已經好緊張,點知!點知!個衰高佬又話要去踢波,話今天星期一晚先來我家。我係一個心急到不得了的人,又要等,咁好啦!點知今早早會完咗之後,佢居然嚟同我講佢女友唔舒服,放咗工後要去睇佢!咁又係,女友病了係真的要去睇佢,但係又放我飛機,如果昨天佢唔係掛住去玩,我咪唔使晚上煩到佢啦!正一c嘢嚟的。如果我自己識做,就唔使佢啦,我係一個電腦白痴,今晚個心唔奮氣,自己咪試下裝,又係唔得!都唔知點解,次次自己想係電腦到整d嘢時,都係裝唔成,所以咪成日都搵番d IT人,點知我急佢哋唔急(咁又正常的)。我都唔想煩佢哋,真的鬼叫自己唔識咩!
裝依個IP CAM的原意係我好掛住個仔,日頭要返工,晚上要返學,真的無乜時間睇吓佢成長的路程,而且佢近佢頑皮了好多,有時要突擊睇吓佢同芳ee係屋企做d乜,所以係真的有需要。
 
依個cam都幾好的:
產品特性
● 高質素影像輸出
● 鏡頭機動化垂直及水平移動,水平: +170° ~ -170° ; 垂直: +80° ~ -40°
● 支援MPEG-4 及M-JPEG錄映格式
● 附上錄映軟件,可供十六支鏡頭同時使用
● 支援瀏覽器遠端控制
● 支援無線 64/128-bit WEP 及 WPA-PSK 加密
● 內置雙向傳輸麥克風
● 最高VGA (640 x 480)解析度,支援30fps高流暢度輸出
● 支援HTTP、FTP、TCP/IP、UDP、ARP、ICMP、BOOTP、DHCP、PPPoE、SMTP、DDNS、UPnP傳輸協議
● 支援多重視窗移動偵測及電郵通知
● 支援超低光量感應:0.5 lux
● 多種影像品質:自動白平衡(AWB)、自動暴光(AE)、自動增益控制(AGC)、對比度、飽和度及光暗度
● 數碼變焦
希望明天晚上真的會來幫我啦,我唔想又拖啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()