我和卓希爸在書房內一人一張書桌,我是一個喜歡整潔的人,但平時一早就返工,放工後就返學或要照顧卓希,卓希訓了之後才是我的私人空間,但我都無乜時間去整理自己的書桌。對自己的要求是一星期最少係咁e收拾一次,今晚寫完日記後,見到自己的書桌乜都有,銀行單啦、替卓希找playgroup的資料啦、bu的notes啦、照顧bb的書啦、手提電話的handsfree啦、卓希出街用的紙尿褲啦、數碼相機啦.............................等,都放在書桌上,一見到自己咁亂就唔可以容許自己咁懶,便“的”起心肝來收拾。
雖然執完之後都仲有一大堆平時要用的東西在桌上,但已經可以空出很多空間來了!(比起卓希爸那垃圾桌面好好多,佢長期都有一堆唔知乜嘢東西放係書桌上)。
唔知可以保持幾日呢?以我的經驗,星期一就已經有很多東西又放上去了!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()