卓希凌晨4:30am叫我起身,話要飲奶奶,我攰到c都要起身啦,佢飲完奶之後,想落地,不過因為天黑關係,我哋唔俾佢落地,話仲未天光,要佢訓多一陣先起身。咁樣佢就一覺訓到八點鐘,“正”由卓希出世到昨天為止,都未試過可以訓到八點的,不過我所付出的代價就係半夜要起身,但係我寧願早上六點起身好過凌晨四點。
今天是收樓日,在地產代理那裏拿了鎖匙後,便帶著芳ee同卓希去新屋到睇睇,係爛屋一間,有d嘢想慳唔整都唔得,我哋諗住慢慢先,報吓價,睇吓巿況係點先。
 
下午等卓希訓醒後,我們去了土瓜灣,那裏有一間賣bb衣服批發價的,以前佢仲係九龍灣時,我幫襯過幾次,d衫仔係一d都唔靚,不過勝在質地舒服。依家轉咗手,d貨仲整齊好多,容易d找貨。今天去的主要原因係想幫卓希入定一些高少少領的內衣,咁到冬天時,可以著係d衫的裏面,又可以保護佢的氣管。不過我諗到的嘢太快啦,佢哋仲做緊冬天的版,所以訂了一批冬天用的家庭衣服同內衣,便走人。
我哋跟著去了鑽石山廣場,最主要係我想去那間park'n shop super store買$19.9的摺椅同枱,可以給爸爸帶上大東山,但係失望而回,問了那經理,佢話只係某些百佳才有。
我們又去了我的致愛咖啡店starbxxxx,今次我哋三個人都一人一杯嘢飲,不過卓希個杯:嘻!係水嚟架,只要用少少計,就可以騙一騙他了,不過佢成日都想要佢爸爸個杯(因為佢知我係唔會俾我個杯佢的)。
 
走時特意經過leoxx,想買一set床單給卓希,因為由佢有自己的兒童床仔後,一直都係原用我哋大人的床單,我想買一套屬於佢自己的,第時搬新屋時佢要自己一間房都會對這套床單有歸屬感。
枕頭套 x 1
床單  x 1
床cover x 1
被袋 x 1(唔連被芯,特登唔買被芯,因為爺爺係上海買了絲絨被芯回來)
 
所有嘢加起來大約$220,底,因為我係吉x島的bb展見到d bb床上用品都好貴,所以我覺得底
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()