close
天早上爸爸帶我外出後,回家唔見咗媽媽,但她回來後帶給我一份禮物,煮飯仔,初初都幾好玩,但後來我想出街便唔想玩啦!
 
我食完節瓜乾搖柱煲瘦肉粥後,媽媽一個人帶我去街街,一上到車,我突然見到一頂以前帶過的帽子,媽媽幫我帶上,仲係車到影相!哈!
 
座了很長的路程,終於可以落車啦,又話有好多狗狗,但係一落車又唔見,要行一段路先見到。媽媽居然放手等我自己行,發達啦,我仲要媽媽係咁幫我影相添!
之後媽媽帶我去食嘢,初初媽媽買了蛋糕想我哋兩個一齊食,但係我見到“麵包”,梗係要啦,所以媽媽只好又去買個包給我慢慢食。
食完後便返車到,因為開始落雨啦,媽媽話要返屋企,我坐坐吓車都同周公捉棋,都唔知幾時返咗屋企!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()