今天我只能說我得兩個字來形容,“忙”同“嬲”。今天又係開會天,然後大家都忙著做周年報告書,又要做進度表的評估,仲要做來年的科計劃。忙到做完後,要寄給校務主任時唔記得咗attach,又要重新send過。
嬲,當然就係嬲卓希爸啦!早上我先係小吉媽到留言叫佢唔好嬲佢老公,點知下午就輪到我嬲我老公。是否所有的男人都是一樣,所以嘢都係指意女人做,做都唔緊要,但係佢哋的用詞與評價就真的很傷女人心。對我來說,做唔緊要,邊個有時間就要“分擔”一下,但係如果為了和朋友去玩,而唔幫忙的話,我就真的不能接受。我如果自己能做到的話,都唔使你幫啦,但係我真的要返工,係做緊正經嘢,咁都會唔肯,件事最衰係佢提出的,與我無關!唔講!
我同媽媽傾電話,點知對方就以為我對個仔專制,一定要食粥仔,我真的唔知從何入手講近來發生在我身上的事情,所以選擇唔出聲。聽完電話入房自閉,我的感覺是自己很無用,讀書又半天吊,每學期只能修得一科,生咗亞仔出嚟,又無乜時間陪佢,更唔使講做全職媽媽,工作又一大堆嘢等著我一個人去處理,我唔係唔想同人講,而係唔知點講。只好在禱告中交托!
今天的信徒箴言:
夏甲就稱那對她說話的耶和華,為「看顧人的神」,因而說:「在這裏,我也看見那看顧我的嗎?」
創世記16:13
你們不要求吃甚麼,喝甚麼,也不要掛心, 這都是外邦人所求的。你們必須用這些東西,你們的父是知道的。
路加福音12:19-30
本來今晚我的同事找我一齊有飯局,佢哋叫過好多次,我今天真的好想去,但基於我對我個仔的責任及照顧,便沒有去了。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()