豬仔希五點半已經起床,不過佢就只係訓係自己張床到,沒有叫我,也沒有飲水,只是食著自己個奶咀係咁訓係到望天。我就咋訓咁睇吓佢有無反應,但係由於同一姿勢訓得太耐,當我要轉身時,隻豬仔見到我郁就叫我起身。開奶俾佢飲後同佢換片,嘩!多咗好多一逹逹,同個樣好似俾蚊咬咁,依次我知一定係出“風癩”。

唉!卓希爸不在,我都唔知點算好,只好出絕招,我最叻的香薰治療,之前唔想用係因為香薰好厲害的,三分鐘便會入到d血到,我唔想卓希咁細個就用咁強勁的治療,但今天無辦法,因為我要返工。咁就用d好輕的薰衣草(舒緩)、甘菊(抗敏),再加jo jo ba油中和佢,然後搽在卓希身上,搽完後見佢無乜點抓自己個身就知佢無乜癢。

渣車返工時諗諗咁樣都唔係辦法,一返到學校便打電話給奶奶求救。唉!始終都要老人家出馬睇吓我先放心,咁奶奶一聽到後便一口咬定係“風癩”,又問我卓希食過乜,我話無特別,都係平時的一樣(c都唔話佢知星期六晚上咗去食上海嘢,如果唔係我就會耳根唔清靜)。咁嫲嫲都好快咁早上十點已經去睇隻豬仔,仲幫我買咗魚(明天的粥仔),及紫so葉給豬仔煲水沖涼。

下午打電話回家,問亞芳豬仔點,佢話豬仔唔肯食粥,無問過我就俾奶佢飲。我話唔好習慣咁樣,以後佢就唔會肯食的啦,因為知道唔食粥的話都會有奶飲。有時真的俾亞芳激c,好地地咁又轉佢d習慣做乜?所以晚飯時卓希食返粥,只係食了半碗,我覺得半碗無問題(咁佢唔舒服嫲),但係就唔好打亂佢食嘢的次序。

再晏d打電話回家時亞芳話卓希好似有少少燒同鼻水,咁我就叫亞芳探熱,耳探有成38度,卓希要立刻食退燒葯。我回到家後芳ee仲話卓希今天痾了三次,第二及第三次係爛爛地的,咁我就諗都唔使諗,立刻同卓希落樓下的診所看醫生(卓希平時睇開的醫生去咗旅行,次次有事都係咁!)。醫生話佢有少少感冒菌入腸,不算嚴重!

返到屋企卓希攰到不得了,因為他只是早上睡過一小時,全個下午都沒有睡覺。所以又扭計,我便早半小時給他奶吃,但吃奶之前一定要食最嫲煩的葯。真係慘,有成三種葯,仲要分成三個唔同的針筒在同一時間內餵給他吃,難為了媽媽也難為了bb!

 

好啦!食完葯及食了兩安奶後,卓希又“無拿拿”咁扭計,我只好抱住他叫他睇吓其他嘢,點知佢一咸就連個兩安的奶都獲利回吐。幸好芳ee正在換衣服預備走,她可以幫一幫我照顧住卓希,等我又係洗嘢的時間。卓希勁快訓著,咁我就係廚房預備明天他食粥的湯底時便聽到他好像醒一醒及有幾聲咳,入去房看他及安慰他時,e!點解佢個龜背好似有少少濕濕哋的,開燈睇真d時才發現佢原來嘔了在他的床上,見到我入房便又安心的再訓過。唉!又要做亞四的把他搬去我們的床後,便換他的床上用品。今晚真的要睇多幾次先,剛才幫他探熱,燒已經退,不過“風癩”仲有。

 

我自己也不是很好過,話說放了兩天假,個鼻好好多,點知今天回校後,辦公室還是有一陣味,我的鼻又像開了水喉似的,不停地流鼻水,到五點時真的頂唔住,要回家食粒敏感葯。唉!真的難受,別人成日以為我係病,其實就係敏感,我都費事解釋咁多。

 

仲有,今早發現一件傷心事,就係我昨天所買的遊戲代用卷放咗係褲袋到,開咗洗衣機洗哂,白拿拿無哂八十大元的代用卷呀

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()