每天放工前,都會有個習慣,就是會上上運輸署的網站,看看香港島那三條隧道是否很塞車。每次都失望而回,香港地,甚麼時間都鬼咁塞車,不過都係想睇吓有幾塞。就算好像逢星期四晚上我要返夜,放成十點,由灣仔往紅隧的路上都係塞到不得了。所以今晚我從香港仔方向到紅隧,以往的星期四,我都是由西環渣車到灣仔,然後睇吓情況下才決定用紅隧定東隧。但自從東隧加了價後我便不想用它,因為它的無理加幅真的很大,所以大多時間都係會用西隧(自卓希出世後,我就轉用西隧,可以快些回家弄兒為樂),雖然都係同一公司,但就唔使渣咁大個圈。今晚我從香港仔到紅隧的心態是,横惦都是二十五元,點解我要用多些油行咁大個圈,不如就行香港仔隧道先,然後行紅隧。在計里數中,真的不及行紅隧加中環近,但在心態上,就唔想給東隧“搵笨”。
 
「當將你的事交託耶和華,並倚靠祂,祂就必成全。」
詩篇三十七篇五節
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()