今日起床時,明顯地凍咗好多,我哋昨天晚上已經開始用暖爐,因為卓希“負被”得利害,我們怕萬一兩個大人都睡得很甜時,會無人幫他蓋上被,所以決定開暖爐,等我哋都有覺好訓!

臨返教會之前,幫卓希著夠衫,仲預備了去年他所用的pooh帽子,他喜歡到不得了,係咁笑!直頭係見牙唔見眼!

下午我哋同爺爺一齊去西貢飲咖啡,平時卓希真的少之又少同爺爺外出,因為兩老要湊住堂家姐。不過星期日爺爺可以休息一下。本來卓希爸打去叫爺爺時,爺爺話唔去的,話個人好凍,我話凍先至要出去走走,咁我又再打過去,今次爺爺無拒絕我哋啦!

去到西貢時,卓希係車到訓咗,爺爺話要抱住佢訓,就係咁,兩爺孫係西貢碼頭到散步,十分之浪漫!我同卓希爸係後面隨時stand by,因為小卓希都唔輕的。

返到麗晶,我哋又請爺爺一齊去新屋到睇睇,兩爺孫一落車就係咁玩爺爺頂帽,希望日後能有多些這樣的機會,等佢兩爺孫多些相處啦!

唉!星期四我又要考試啦!不過我仲未讀書,昨晚已經相讀,點知吉媽又療我玩blog寵物,大家研究點樣玩,又真的俾佢攪得點,好嘢!果然係電腦癡!(我就眼訓到震!)

今晚又想早訓,不過去得奶奶到食飯得哩之後,仲要幫卓希洗澡同攪佢訓,又要預備佢明天的粥,又要預備自己返工,寫得blog嚟又係十點幾啦!點會有時間讀呢?依科唔讀唔得,因為上堂時聽極都唔明,好多乜鬼研究方法我都攪亂哂,一定要睇多幾次先得,唔訓都要睇!讀書啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()