近來的所有媒體,都係到講緊流感點樣令到那三個小朋友無命。一路以來我都係包住睇下的態度,不過今日見到連七歲的小朋友都不在人世,心裏真的很痛!
 
今早,卓希豬六點半就已經醒咗,我就同佢講:「希希呀,你學校有無小朋友帶口罩呀?」佢話:「有呀!」我話:「咁不如希希都帶口罩啦!」當然,要佢咁束縛帶著口罩,佢一定唔肯的。但係我真的好怕佢係學校交义傳染,佢試過好多次都係喺學校到交义傳染返嚟屋企,跟著幫佢打電話返學校告假時,老師大多數都話好多小朋友病咗,真的怕怕!
 
我依個亞媽就真的唔怕“瘀”,一早就打電話返卓希豬學校到找他的班主任,問她可否幫忙請希希帶口罩,同時,也以家長的身份,要求學校考慮下會否實施各小朋友一定要帶口罩。因為佢哋咁細個,肉緊起嚟,係會攬頭又攬頸,咁細個點會識得避開,所以如果學校可以要求所有小朋友都帶口罩,那就最好的了。另一方面,有好多好無公德心的家長,小朋友係咁流鼻水,又有咳的時候,仲俾佢哋返學,真的超煩!
 
所以今日lunch的時候,就出咗去食飯(其實唔係好想出,好想休息吓),目的係要幫卓希豬買定d口罩放係屋企同書包。嘩!依家d口罩真係貴,以前都只係一元一個,今日都要一元五角一個,但為咗個仔,無法啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()