昨天晚上卓希係大床到翻轉又翻轉咗成一小時都未訓,卓希爸每晚都自動獻身話要陪佢訓,點知佢昨晚都頂個仔唔順,話唔陪佢啦,成個鐘都未訓!
 
鬼咩!兩隻嘢成日係張床到又玩“屋仔”,又講笑,又玩,個仔成日都掛住要爸爸同佢玩,邊係想訓Y!今日經過報紙檔,見到生果日報講有關小朋友的睡眠質素,好有同感!


房 內 不 應 有 電 子 產 品

參 與 研 究 的 中 文 大 學 兒 科 學 系 教 授 兼 亞 太 區 兒 科 睡 眠 協 會 副 主 席 李 民 瞻 表 示 , 小 於 三 歲 幼 童 每 日 平 均 應 睡 13 至 16 小 時 , 零 至 一 歲 嬰 兒 每 天 更 應 睡 16 至 18 小 時 。 嬰 兒 出 生 後 至 三 個 月 大 , 睡 眠 不 分 日 夜 , 三 個 月 後 至 一 歲 則 需 午 睡 兩 至 三 次 , 每 次 半 小 時 至 兩 小 時 。 研 究 顯 示 本 港 嬰 兒 睡 眠 時 間 不 足 夠 。
李 民 瞻 說 , 不 少 家 長 帶 嬰 兒 求 診 時 , 反 映 嬰 兒 半 夜 經 常 醒 , 有 嬰 兒 一 晚 醒 兩 至 三 次 , 每 次 20 分 鐘 至 1 小 時 ; 即 使 將 嬰 兒 放 在 床 上 , 亦 難 令 他 入 睡 。 他 指 , 嬰 兒 睡 眠 出 現 問 題 , 可 能 是 睡 眠 環 境 欠 佳 , 如 房 間 太 光 , 減 少 嬰 兒 體 內 排 出 有 助 睡 眠 的 荷 爾 蒙 ; 或 太 嘈 吵 、 溫 度 不 適 合 。 若 孩 子 與 父 母 同 房 , 房 內 不 應 有 電 腦 、 音 響 或 電 視 機 , 溫 度 應 保 持 攝 氏 23 至 25 度 。
幼 兒 睡 眠 質 素 欠 佳 , 父 母 應 負 很 大 責 任 。 資 深 幼 兒 教 育 專 家 趙 鈞 鴻 指 出 , 香 港 居 住 環 境 擠 迫 , 部 份 父 母 認 為 與 幼 兒 同 房 方 便 照 顧 , 反 而 影 響 其 睡 眠 質 素 , 「 父 母 傾 偈 既 聲 都 會 影 響 小 朋 友 睡 眠 。 」 若 父 母 放 心 不 下 , 可 在 孩 子 入 睡 後 才 離 開 房 間 。
香 港 幼 稚 園 協 會 永 遠 會 長 胡 肖 霞 說 , 本 港 家 長 習 慣 遲 睡 , 直 接 令 小 孩 養 成 壞 習 慣 , 「 有 啲 家 長 成 日 帶 個 小 朋 友 去 食 消 夜 、 打 麻 雀 , 搞 到 小 朋 友 好 夜 先 肯 瞓 , 有 啲 仲 睇 埋 深 宵 電 視 劇 , 家 長 要 負 好 大 責 任 。 」


午 睡 不 可 多 過 三 小 時

其 實 , 要 提 高 幼 兒 睡 眠 質 素 並 不 算 太 困 難 。 李 民 瞻 表 示 , 嬰 兒 上 床 睡 眠 時 間 沒 有 標 準 , 最 重 要 是 培 養 成 有 規 律 的 睡 眠 時 間 , 「 ( 星 期 ) 一 至 日 都 要 定 時 定 候 , 唔 可 以 間 中 有 一 晚 遲 瞓 」 。 很 多 父 母 會 手 抱 哄 嬰 兒 入 睡 , 直 至 嬰 兒 入 睡 才 將 他 放 在 床 上 , 但 會 養 成 嬰 兒 依 賴 習 慣 , 故 家 長 應 在 嬰 兒 將 要 入 睡 時 , 便 將 他 放 上 床 , 由 他 學 習 自 行 入 睡 。 家 長 亦 可 在 嬰 兒 睡 前 為 他 洗 溫 水 浴 , 然 後 以 講 故 事 或 唱 歌 哄 他 入 睡 , 在 他 入 睡 前 五 分 鐘 便 關 燈 , 離 開 房 間 。
邁 步 兒 童 發 展 中 心 註 冊 臨 床 心 理 學 家 朱 嘉 麗 稱 , 幼 兒 午 睡 時 間 過 長 或 過 遲 午 睡 也 影 響 睡 眠 質 素 , 幼 兒 應 在 午 飯 時 間 後 午 睡 , 並 且 不 可 多 於 三 小 時 , 否 則 夜 間 難 以 入 睡 。 她 說 , 孩 子 睡 前 宜 與 家 長 進 行 靜 態 活 動 , 包 括 講 故 事 。 劇 烈 運 動 及 看 電 視 會 令 孩 子 心 情 興 奮 , 更 難 以 入 睡 , 睡 前 不 能 吃 得 過 飽 , 「 有 啲 父 母 以 為 飽 啲瞓 得 好 啲 , 臨瞓 先 至 餵 個 BB 飲 奶 , 瀨 尿 仲 瞓 得 唔 好 。 」

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()