close
由卓希開始識踩單車後,有時係公園佢見到d哥哥們踩有輔助wheels的單車佢就好想要。近來連堂家姐都換了一輪咁的單車,卓希試過又夠高,又好玩,仲係爺爺屋企樓下的廣場到係咁踩,所以佢成日叫我哋買俾佢!
 
其實係過年前,柴灣的謙謙表哥已經講好會將佢輪單車過俾卓希,不過佢亞媽我想屋企無位放,拖得就拖,諗住遲下等老二出咗世後睇定d先算。之但係卓希近來係咁“um”住,咁我就出咗一些條件要佢做到先可以得到,因為我唔想佢咁容易就得到想要的東西!
 
之前係香港電台到睇到一個節目,講有關教仔方法,話用貼子做獎勵計劃,當時我仲諗,卓希咁細個,唔使住啦!點知一年都未夠,就要用這個方法了!

計劃是好似惠康買嘢有印花一樣,儲夠五十個就可以有單車。原來效果真的很好,起碼卓希同我一齊的時間合作多過扭計,佢同卓希爸的時間就另計(因為佢哋會產生化學作用)!好似昨晚我哋話如果佢半夜唔嚟大床的話,就可以有印花(貼子),佢成晚真的無嚟到,成凌晨五點幾先嚟,仲乖乖的由卓希爸帶佢去洗手間vv,唔使v係片片到!早知係咁,就一早出依招啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()