close
今日要帶妹妹去母嬰健康院到check黃疸,但係我個心有好大的陰影,就係以前卓希豬好黃,要日日返東區醫院到驗血,所以今日臨出門口之前,我緊張到成個人都係咁震。手同腳都係咁震,陪月ee見到咁,叫我坐下飲杯水,同食粒塘!

好彩!妹妹額頭係18度,個身係19度,啱啱好,不過未來幾日都要返母嬰健康院到check住!

另一樣令我有少少煩的是妹妹的食人奶問題,我由昨天開始好谷奶,但係佢都只係食到面個d,最入面個d佢點都食唔到,令到我好痛!今日係咁pump奶,初初兩邊加起來只有安半,然後兩安。去到健康院,姑娘話係妹妹個嘴要再食大範圍d,嘩!只係佢幫一幫我,妹妹食咗十分鐘,就鬆咗d,所以晚上又pump奶時,明白個技巧,就可以pump到成四安奶!

我同妹妹都要加油呀!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()