昨晚我可算沒有睡過,個腦不停的在諗芳ee的事情,很擔心她的身體,不竟,她已是一位上了年紀的大人,體力也有限!


沒辦法,不能倚賴別人便靠自己,今天一早,我打了好幾個電話,希望可有些回音!早上十時半,我便一個人帶著卓希去旺角,因為我的新電話“神神”哋,所以要去nokia到整(佢promis一小時內可以ok的)。先去pccw攞番張手寫單,然後去nokia,跟著去銀行拿錢。然後同卓希行上海街,為的是要睇新屋的用品。卓希都算乖,無平時扭卓希爸的扭法,只係有時想自己週圍走的話,我便要捉雞咁捉!一小時後,攞番電話,就同卓希去肯德基食雞,佢開心到不得了,好鐘意食家鄉雞,仲自己食到一半的雞皇飯,勁!


返屋企時,佢係巴士到訓咗,所以返到屋企後,我可以有少少的自由時間。卓希都訓咗成兩小時,跟住我哋就去咗彩頤花園,去亞梯屋企,等卓希同佢及她的兒子玩熟些,因為可能下星期我哋返工後,就係要靠亞梯幫我哋睇住卓希啦!卓希同哥哥玩到又係唔想走個隻,咁我都放心d,起碼佢返到屋企會識得同卓希爸話好鐘意同哥哥玩!


我真的心亂如麻!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()